Szervíz

Kérjük értékelje a terméket!
Thank you for rating this article.

garanciális és nem garanciális javítások

szervizA átvizsgálásra-javításra szoruló áru eljuttatása az eladóhoz a vevő feladata; ez történhet személyesen, megbízott útján, postai úton, vagy futárszolgálattal.
Az áru átadását kérjük előzetesen egyeztetni velünk.

Igény esetén természetesen az áru elhozatalát, beszállítását cégünk is vállalja futárszolgálattal. Ennek díjáról érdeklődjön munkatársainknál.

Az áruhoz csatolandó dokumentumok a következők:

 

 

Kérjük, hogy a fenti dokumentumokat minden esetben szíveskedjen  az áru dobozába elhelyezni.
Szállításkor ezen dokumentumok mindig az áruval együtt mozognak; hiányuk blokkolja a javítási folyamatot.

A szervízbe való visszaküldés előtt az eszközt minden esetben alaposan és gondosan tisztítsa meg - különösen (de nem kizárólagosan) a veszélyes anyagoktól és veszélyes hulladékoktól - majd csöpögtesse le és szárítsa meg kívül-belül! Az eszköz megtisztítása megóvja a felhasználót (feladót), a szállítót és a címzettet a szennyeződésektől.

A tipikus veszélyes anyagok és veszélyes hulladékok pl.:

  • üzemanyagok (benzin, gázolaj, kerozin, stb.), egyéb szénhidrogének és származékaik (nyersolaj, gazolin/gázkondenzátum, kenőolaj, motorolaj, pakura, stb.)
  • oldószerek, halogénezett szénhidrogének (pl. triklór-etilén/TCE, perklór-etilén/PCE, diklór-etán/DCE, vinilklorid/VC, klórbenzol, diklórbenzol, stb.)
  • növényvédőszerek
  • toxikus fémek és félfémek
  • gyúlékony és/vagy robbanékony anyagok
  • toxikus és karcinogén anyagok
  • biológiailag fertőző anyagok
  • radioaktív anyagok, stb.
Ha az eszköz a szervízbe küldést megelőzően nem lett alaposan megtisztítva, az számottevő késést okozhat a javításban, a szervíz visszautasíthatja a javítást, vagy a tisztítás és a hulladékok ártalmatlanításának költségét a szervíz a vevőre háríthatja, kiszámlázhatja 15 000,- Ft + ÁFA/eszköz egységáron!

Megtisztítást követően az eszközt csomagolja be gondosan, hogy a szállítás során ne sérüljön!

Javasoljuk, hogy a csomag-küldeményt értékbiztosítással adja fel, hogy amennyiben a szállítás során az áru esetlegesen megsérülne, vagy elveszne, a vevő kis költségráfordítással, vagy anélkül pótolni tudja a berendezést.

A garancia elutasítása írásban, a szerviz jegyzőkönyve alapján történik. Ebben az esetben a fogyasztó írásos javítási ajánlatot kap.

Amennyiben az ajánlattételt követő 60 napon belül a fogyasztó nem válaszol, a szerviz nem köteles tovább tárolni a javításra beküldött terméket.
Garancián kívülinek bizonyuló esetben a felmerült szállítási és vizsgálati költségeket a kifogást bejelentő fél fizeti.